Препоръчана рецепта

вторник, 26 август 2014 г.

Красивите страни на есента!




Есента се смята за антипод на всичко онова, което носи лятото – на неговата дързост, приключения, опит за сбъдване на мечти. Всъщност от край време ние хората асоциираме този сезон с печал, раздяла, финал на нещо, дълги дъждовни облачни дни.
Всъщност, както повечето неща, и неприятният начин, по който есента влияе на настроението и самочувствието ни, е у нас самите, в главите ни. Ако успеем да съзрем хубавото в този нов сезон, да посрещнем с положителна нагласа промяната в климата, в пейзажа и във всичко около нас, ще спечелим енергия и вътрешно щастие. 


Припомняме ви някои от красивите страни на есента:
Есента е красива
Листата падат красиво, носи се един специфичен аромат на листа, трева и дъжд. Улиците са покрити в жълто - червен нюанс, като пейзажна картина. Вятърът е лек, а слънцето си преправя път между уределите листа по дърветата. Нима това не е красиво?
Отделете време за любимите си занимания
Есента е времето, когато имаме възможност да се върнем към любимите си занимания на закрито. Да четеш книга в топлата стая, а навън да вали, да се боричкаш с децата, да си разказвате интересни истории на чаша вино с любимия, всички заедно да гледате хубав филм и още безброй може би не особено оригинални, но затова пък безценни преживявания. Лятото с изнесения навън живот, разходки и заседяване по кафенетата на главната улица ви е поизяждало от времето за тези прекрасни занимания.
Нов гардероб
Новият сезон ни принуждава да сменим гардероба си. Да извадим позабравените по-топли дрехи, оглеждайки се за важни липси, да попълним гардероба с нещо необходимо и красиво. Промяната във външния вид е винаги стимулираща.
Есенните плодове - вкусни и изключително полезни
През есента има прекрасни плодове и зеленчуци - останали реколки розови домати, сини сливи, ябълки, круши, фурми и естествено много, много грозде! Гроздето съдържа редица полезни вещества, които не само ще ви дадат много витамини и ще подсилят организма ви, но и благодарение на тях ще се радвате на по-красива коса и нокти! 
Ако досега не сте опитвали кестени, то непременно го направете през есента! Според традиционната китайска медицина кестените подсилват енергията на бъбреците и заздравяват костите. Те са с богато съдържание на минерали, сред които калий, магнезий, желязо, цинк, манган. В 100 грама кестени се съдържат около 450 грама калий, което е 3 пъти повече от количеството му в ябълките.




За финал ви предлагаме рецепта, която носи аромата на есента! 
Нашият съвет е да споделите този десерт с компания на пикник или на верандата с чаша вино!







понеделник, 18 август 2014 г.

Идея за летен грим


Предлагаме ви идея за грим, подходящ за неделен обяд, следобедно кафе по женски, вечерна разходка или всеки друг повод, когато просто ви иска да сложите нещо цветно и свежо на очите си!

Гримът е вдъхновен от палитрата на Sephora - Color My Life Eye & Lip Makeup Tablet.
Тя съдържа богат избор от цветове сенки и гланцове и е особено подходяща за пътуване заради формата си, наподобяваща таблет.


За лицето са използвани продукти и на други марки като: MAC, Inglot, Rimmel, Maybeline, Revlon и др.









Грим: Blush Beauty

В следващата ни статия очаквайте урок по гримиране стъпка по стъпка!

петък, 15 август 2014 г.

Кои вредни храни всъщност са полезни

Специалисти казват фактите, а старите хора мъдро обобщават "всичко най-вкусно е вредно". 
Оказва се обаче, че някои от любимите ни храни имат незаслужено отрицателна слава.
Отричани с години наред, последните проучвания показват, че те дори са и полезни за здравето ни.

Шоколад 
Лакомството може и да спомага по-бързото качване на килца и разваляне на идеалната фигура, но за сметка на това е изключително полезно срещу цял куп болести, тъй като допринася в борбата срещу стреса.
Според специалистите въпреки че шоколадът съдържа мазнини и захари, той е и с високо съдържание на флавоноиди, които са мощен антиоксидант, имат противовъзпалителен ефект и могат да помогнат за предотвратяването на исхемична болест на сърцето.
Важно е да се отбележи, че тъмният шоколад е с по-високо съдържание на флавоноиди. Съществуват множество изследвания, в които се открива връзка между теглото и консумацията на шоколад. Миналогодишно изследване публикувано в „Archives of Internal Medicine“ показва, че и тези възрастни, които консумират по-често шоколад са с по-нисък индекс на телесна маса.

Яйца 
През последните десетилетия масовите медии едва ли не водят лична битка срещу яйцата.
Почти нямаше публикация, в която те да не бъдат споменавани редом с риска от висок холестерол, но се оказва, че всъщност по едно яйце (жълтък) дневно спокойно може да се консумира без опасност от сърдечно-съдови заболявания.
Витаминозната бомба на яйцата представлява жълтъкът, защото в него се съдържа цялото количество на витамин А, D и Е. Яйцето е една от малкото естествени храни, които съдържат витамин D.
За сведение, един голям яйчен жълтък съдържа около 60 калории, а яйчният белтък съдържа около 15 калории. Голям жълтък съдържа повече от две-трети от препоръчваната дневна доза от 300 мг холестерол.

Ядки 
Фъстъци, орехи, бадеми? За всички тях е потвърдено, че имат изключително високо съдържание на мазнини.
Но всъщност говорим за т.н. "полезни мазнини" (омега 3 мастни киселини), които едновременно засищат, а с това и дават изключително ценни за организма хранителни вещества. Някои от тях се препоръчват и при диети, като е особено важно да се консумират сурови.
Ядките са един от най-добрите растителни източници на протеини. Те са богати на фибри, фитонутриенти и антиоксиданти като витамин Е и селен. Консумирането на ядки намалява риска от образуване на кръвни съсиреци, които могат да доведат до фатален сърдечен удар. Ядките също така са полезни за здравето на лигавицата на артериите.

Източник: kulinaria.bg

четвъртък, 14 август 2014 г.

6 идеи за прекарване на обедната почивка


Обедната почивка е от съществено значение не само, защото е време, в което можем да се подкрепим с храна, но и защото можем да си починем физически и психически. Някои хора пропиляват това време в разнищване на клюки, други в сърфиране в интернет, а трети в по-ефективни дейности. Ето и няколко идеи за такива:
Хапването на обяд е задължително!
1. Спорт/йога
Едно от най-здравословните неща, които можете да направите по време на обедната си почивка, е да правите упражнения. Дори целта ви да не е отслабване, то спортът ще ви накара да се почувствате по-здрави и пълни с енергия.
Ако нямате възможност за спорт, направете една бърза разходка около офиса или няколко коремни преси, вашето тяло ще ви е благодарно! Ако пък ходите на работа с колело - използвайте почивката, за да го покарате в близкия парк. Йога заниманията пък ще ви освободят от стреса, ще подобрят концентрацията ви и ще раздвижат тялото ви. 
2. Направете кратка дрямка
Ако разполагате със собствен кабинет и се чувствате изтощени и изцедени, най-доброто като една дрямка е чудесен начин за възстановяване на енергия и подобряване на производителността. Колата си в паркинга или на дивана в стаята за почивка може да бъде идеалното място за захващащи дрямка. Вашите колеги ще бъдат изненадани да ви видя като тон на енергия.
3. Прочетете една книга
Може би си мислите, че четенето на книга, не е подходяща дейност за обедната почивка, но това е много по-добре, отколкото да сърфирате в Интернет. Четенето поддържа ума ви активен и подобрява вашите ораторски способности и вашия правопис. Освен това, ако имате тежък ден, четенето на хубава книга ще ви помогне да забравите за проблемите поне за малко.
4. Отделете време да поседите на открито
Много хора не напускат работните си места по време на обедната си почивка и това е огромна грешка. Без значение колко много работа имате, намерете време да напуснете сградата и да поседите на някоя пейка наблизо. Ще се чувствате много по-добре, когато се върнете от почивката и ще имате повече енергия и мотивация, за да изпълните задачите си.
5. Организирайте работното си място
Отделете около 10-15 минути от обедната си почивка, за да помислите кои са непотребните вещи в живота ви. Почистете и организирайте бюрото си, изчистете чантата си. Работа в по-чиста среда ни прави по-здрави и продуктивни. Освен това чистото и подредено бюро прави добро впечатление.
6. Посветете се на дейности, които обичате
Правете неща, които ви радват - идете на кратък шопинг, обядвайте с приятелка или с половинката си, идете на гости на някой роднина (който живее близо до офиса ви). Тези дейности ще повишат настроението ви и ще ви освежат. Ще се върнете в офиса с абсолютно различен начин на мислене и ще работите много по-добре. Просто се уверете, че се виждате с позитивни хора по време на обедната си почивка.

Източник: tialoto.bg